Disa nga ushqimet tuaja të plazhit mund të sabotojnë ditën tuaj me diell pranë oqeanit.

Tani që dielli ka dalë, temperaturat po rriten dhe ditët janë më të gjata, nuk është çudi që të gjithë duan të shkojnë në plazh sa më shpejt të jetë e mundur. Dhe ndërsa të gjithë flasin për ushqimin që nuk duhet të hani përpara se të shkoni në not, në fakt ekziston një listë e ushqimeve jashtë kufijve që nuk janë të përshtatshme për plazh, në përgjithësi.

Merrni tani oferten e Max Travel, dhe kaloni momente te mrekullueshme me familjen tuaj në Antalya ose Bodrum

 

Konsumimi i ushqimeve të gabuara mund t’ju bëjë të ndiheni të fryrë dhe të pakëndshëm, gjë që nuk është ideale për një ditë të kaluar me kostumin tuaj të banjës. Për më tepër, disa ushqime dhe pije madje mund t’ju bëjnë më të ndjeshëm ndaj rrezeve UV të diellit. Po!

Kjo është arsyeja pse duhet të mendoni dy herë përpara se të paketoni ndonjë nga artikujt e mëposhtëm në çantën tuaj të plazhit.

 

1. Verë e bardhë

Ne e dimë se është më freskuese se e kuqja, por lini Chardonnay në shtëpi. Studimet e fundit sugjerojnë se konsumimi i disa llojeve të alkoolit  veçanërisht verës së bardhë mund të rrisë shanset për të marrë melanoma dhe lloje të tjera të kancerit të lëkurës.

Pse? Sepse ky lloj alkooli largon antioksidantët dhe vitaminat thelbësore që ju ndihmojnë të përballoni rrezet e dëmshme të diellit. Është edhe më e lartë për ata që pinë shtatë ose më shumë gota në javë!

Sidoqoftë, vera e kuqe është e shkëlqyeshme për t’ju ndihmuar të shmangni ato rrezet e tmerrshme UV.

 

2.Mish viçi

Sigurisht, vera dhe një burger shkojnë së bashku si asgjë tjetër, por ngrënia e një në plazh mund t’ju bëjë të ndiheni shumë të nxehtë  dhe jo në një mënyrë të mirë. Hulumtimet tregojnë se proteinat dhe yndyrat e larta që gjenden në viçin e bëjnë më të vështirë për trupin tuaj të tretet, kështu që duhet të përdorë më shumë energji. Rezultati? Një rritje e temperaturës së trupit, e cila mund ta bëjë vapën e verës të ndjehet edhe më e padurueshme.

 

3. Kafe

Ka një kohë dhe një vend për filxhanin tuaj, dhe plazhi është ai ku do të dëshironit të hiqni dorë nga kafeina. Së pari, kafeja vepron si një diuretik, që do të thotë se konsumimi i saj do të bëjë që trupi juaj të nxjerrë më shumë kripë dhe ujë, duke ju lënë të dehidratuar.

Gjithashtu, sipas një studimi në Gut, “kafeja është treguar se promovon çlirimin e gastrinës, e cila mund të rrisë majën e zorrës së trashë dhe aktivitetin motorik”.

 

4. Misër

Misri në vetvete mund të mos jetë në krye të listës suaj ushqimore të ditës së plazhit, por ka një shans të mirë që mund të bëjë rrugën e tij në një sallatë ose salcë. Problemi? Kjo perime e pasur me fibra mund të jetë burimi i pjesës së mesme të balonës që keni punuar aq shumë për ta shfryrë para një dite plazhi.

“Jo të gjitha llojet e karbohidrateve janë të lehta për t’u tretur, dhe misri përmban një lloj karbohidratesh që është e vështirë për trupin të shpërbëhet”, Anëtarja e Bordit të Ekspertëve Mjekësor Lisa Moskovitz, CDN, thotë. “Kjo mund të çojë në fermentimin e baktereve GI dhe ajrin dhe gazin e bllokuar, gjë që shkakton fryrje.”

 

5. Fruta të thata

Frutat e thata mund të jenë një burim i shkëlqyeshëm i lëndëve ushqyese dhe fibrave, por mund të jetë gjithashtu një frut muzikor për ata që vuajnë nga keqpërthithja e fruktozës, e cila ndodh kur trupi ka vështirësi në thithjen e sheqerit natyral. Për ta mbajtur barkun tuaj të sheshtë, ulni raportin e frutave të thata me arrat në përzierjet e shtigjeve dhe zgjidhni fruta të freskëta. Ne rekomandojmë shalqirin, i cili ka një ton ujë në të.

 

6. Pershuta dhe mishrat e tjera

Rishikoni atë sanduiç ushqimesh për një drekë në plazh. Një porcion standard i mishit të ushqimit përmban deri në 790 miligramë natrium  një e treta e marrjes së rekomanduar ditore. Tani, konsideroni se shumica e njerëzve grumbullojnë bukën e tyre me shumë më shumë mish sesa ajo që konsiderohet të jetë “standarde”, dhe djathi i përpunuar nuk është shumë më i mirë. Disa varietete, si feta, mbajnë 400 miligramë kripë në një çerek filxhani.

“Ushqimet me natrium të lartë si mishi, proshuta dhe djathrat shkaktojnë mbajtjen e ujit,” shpjegon Kristen Carlucci Haase, R.D. “Dhe fryrja dhe pesha e tepërt e ujit mund ta bëjnë celulitin më të dukshëm”.

 

Vetem me Max Travel mund të shijoni plazhin dhe bukuritë e Antalyas dhe Bodrumit me familjen tuaj, kontakto tani dhe perfito nga oferta e Max Travel.

Looks like you have blocked notifications!