Shumë njerëzve u pëlqen të udhëtojnë dhe të shohin vende të reja, por ka një pjesë të udhëtimit që nuk është aq argëtuese, fluturimi. Për disa fluturimi është thjesht një sherr, vonesat e fluturimeve dhe bagazhit të humbur janë të bezdishme. Por për udhëtarët e tjerë, fluturimi është më se i papërshtatshëm, është e frikshme.

Ne Max Travel  ofertat më të mira ju presin për çdo destinacion, përjetoni atraksionin e radhës.

Frika nga fluturimi mund të shkaktohet nga një sërë faktorësh, duke përfshirë klaustrofobinë ose frikën nga lartësitë. Shumë fluturues nervozë ndiejnë ankth të paarsyeshëm se aeroplani i tyre do të keqfunksionojë dhe do të rrëzohet, pavarësisht sa herë dëgjojnë statistikat se sa i sigurt është fluturimi në krahasim me drejtimin. Udhëtarë të tjerë shqetësohen për rrëmbimet terroriste ose i zë paniku me idenë se ata nuk janë në kontroll të avionit që i mban.

 

Pavarësisht se pse keni frikë nga fluturimi, ka disa hapa që mund të ndërmerrni për të ndihmuar në zbutjen e frikës suaj.

 

1. Njihuni me aeroplanin tuaj

Njohja se si duket avioni juaj mund ta bëjë atë të duket pak më pak i frikshëm. Shumica e linjave ajrore të rezervimit ju lejojnë të kërkoni një caktim ndenjëse kur rezervoni fluturimin tuaj. Kërkoni një vend në korridor, veçanërisht nëse jeni të prirur ndaj klaustrofobisë do të ndiheni më pak të rrethuar nga njerëzit e tjerë dhe do të jeni në gjendje të ngriheni dhe të lëvizni nëpër kabinë më lehtë. Kjo gjithashtu e bën më të lehtë shmangien e shikimit nga dritarja nëse ato pamje nga qielli ju bëjnë nervoz.

 

2. Monitoroni hyrjen tuaj në media

Kjo mund të duket si një gjë pa mend, por vlen të përmendet: Shmangni filmat e fatkeqësive të avionëve, mbulimin e lajmeve të përplasjeve të avionëve ose imazhe të tjera të frikshme mediatike. Mos harroni se shumica dërrmuese e fluturimeve mbërrijnë të sigurta, por lajmin e bëjnë vetëm fluturimet me probleme. Mos lejoni që kjo të shtrembërojë përshtypjet tuaja për fluturimin.

 

3. Mendo pozitivisht

Në ditët para udhëtimit tuaj, është e lehtë të lini të rritet ankthi i fluturimit. Kur kjo të ndodhë, kundërshtoni frikën tuaj për të fluturuar me perspektivën emocionuese për të hipur në një aeroplan, me shpresë se do të shkoni diku argëtuese. Përpiquni të përqendroheni në gjërat pozitive si të gjitha gjërat që do të bëni pasi të arrini destinacionin tuaj.

 

4. Prisni fluturimin tuaj në një sallë pritjeje aeroporti

Shumica e linjave ajrore kanë sallone private të aeroportit që janë oaza të qeta, luksoze larg nga ngutja dhe ngutja e pjesës tjetër të aeroportit. Ndërsa zakonisht rezervohen për anëtarët e klubit ose fletushkat elitare, shpesh mund të blini një leje ditore për rreth 50 dollarë që mund të jetë një çmim i vogël për të paguar për një vend qetësues për t’u çlodhur dhe për t’u përgatitur për fluturimin tuaj.

 

5. Kujtoni veten se kush është përgjegjës

Shumë fluturues në ankth shqetësohen nga mungesa e perceptuar e tyre e kontrollit pasi ata nuk kanë asnjë ndikim mbi sigurinë ose performancën e avionit. Përpiquni të rifitoni pak kontroll duke i kujtuar vetes se keni marrë vendimin për të fluturuar dhe se mund të vendosni se si do t’i përgjigjeni përvojës.

 

6. Merrni frymë

Ndërsa ankthi rritet, frymëmarrja juaj mund të bëhet e cekët por frymëmarrja e thellë dhe e ndërgjegjshme është një qetësues i menjëhershëm i stresit. Merrni frymë ngadalë dhe thellë për një numërim prej pesë ose 10, përmes hundës dhe nxirrni përmes gojës.

Ndezja e kanaleve të ajrit mbi kokën tuaj, përkulja mbrapa dhe mbyllja e syve mund t’ju ndihmojë të ndiheni më pak klaustrofobik. Të nuhasësh një qeskë livando ose të thithësh një mente janë truke të tjera qetësuese dhe medituese.

 

7. Lexoni ose shikoni diçka argëtuese

Paketoni një revistë, një libër të mirë ose një enigmë për të hequr mendjen nga ajo që po ndodh. Porositni një komedi në sistemin e argëtimit gjatë fluturimit të avionit tuaj ose ngarkoni paraprakisht disa nga filmat tuaj të preferuar në laptop. Sigurohuni që të rezervoni aktivitete që do t’ju zgjasin gjatë gjithë fluturimit tuaj dhe që mund të vazhdoni t’i shijoni kur të jetë koha për të fikur pajisjet elektronike.

 

8. Merr nje pije

Shumë fletushka nervozë kthehen në alkool për të qetësuar nervat e tyre. Ndërsa kjo mund të jetë e mirë në moderim, mbani në mend se alkooli nuk duhet të kombinohet me medikamente kundër ankthit. Gjithashtu, alkooli mund të kontribuojë në dehidratim, veçanërisht në mjedisin e thatë të një aeroplani. Nëse e trajtoni veten me një koktej, sigurohuni që ta ndiqni me shumë ujë.

 

9. Merrni një pilulë

Nëse frika juaj është veçanërisht dobësuese dhe keni provuar teknika të tjera relaksimi pa sukses, pyesni mjekun tuaj nëse ia vlen të merrni një ilaç kundër ankthit ose një pilulë gjumi përpara se të fluturoni.

 

Tani duhet të kontaktoni Max Travel dhe të zgjidhni destinacionin tuaj dhe të përfitoni nga oferta.

Looks like you have blocked notifications!