Aeroplanët kanë ndryshuar shumë që nga ditët e vëllezërve Wright (ose, ndoshta më saktë, shpikësit brazilian Alberto Santos). Ato konstruksionet e para prej druri dhe pëlhure janë një specie krejtësisht e ndryshme nga Boeing Dreamliners elegante të sotme.

Në Max Travel do të gjeni gjithmonë oferta të panumërta për shumë destinacione.

Me përparimet e vazhdueshme në teknologjinë e hapësirës ajrore, është e vështirë të vazhdosh me të gjitha gjërat e mahnitshme që aeroplanët sot janë në gjendje të bëjnë (dhe të përballojnë).

Max Travel do të ndajë këtë herë disa gjëra që nuk i dinit për aeroplanët

 

1. Disa aeroplanë kanë dhoma gjumi sekrete për ekuipazhin e fluturimit

Në fluturimet me distanca të gjata, ekuipazhi i kabinës mund të punojë 16 orë në ditë. Për të ndihmuar në luftimin e lodhjes, disa aeroplan, si Boeing 777 dhe 787 Dreamliners, janë të pajisur me dhoma gjumi të vogla ku ekuipazhi i fluturimit mund të mbyllë pak sytë. Dhomat e gjumit zakonisht arrihen nëpërmjet një shkalle të fshehur që të çon në një dhomë të vogël me tavan të ulët me 6 deri në 10 krevate, një banjë dhe nganjëherë argëtim gjatë fluturimit.

 

2. Gomat janë projektuar që të mos dalin gjatë uljes

Gomat në një aeroplan janë të dizajnuara për t’i bërë ballë ngarkesave të pabesueshme të peshës (38 ton!) dhe mund të godasin tokën me 170 milje në orë më shumë se 500 herë përpara se të kenë nevojë të rimarrë. Për më tepër, gomat e aeroplanëve fryhen në 200 psi, që është rreth gjashtë herë presioni i përdorur në një gomë makine. Nëse një aeroplan ka nevojë për goma të reja, ekuipazhi tokësor thjesht e ngre aeroplanin si një makinë.

 

3. Pse ekuipazhi i kabinës zbeh dritën kur një aeroplan është në ulje

Kur një aeroplan ulet natën, ekuipazhet e kabinës do të zbehin dritat e brendshme. Pse? Në rastin e pamundur që ulja e aeroplanit të shkojë keq dhe pasagjerët duhet të evakuohen, sytë e tyre tashmë do të përshtaten me errësirën. Siç shpjegoi piloti Chris Cooke për T+L: “Imagjinoni të jeni në një dhomë të panjohur të ndritshme të mbushur me pengesa kur dikush fiket dritat dhe ju kërkon të dilni shpejt.”

Në mënyrë të ngjashme, stjuardesat i bëjnë pasagjerët të ngrenë hijet e dritareve të tyre gjatë uljes, kështu që ata mund të shohin jashtë në rast emergjence dhe të vlerësojnë nëse njëra anë e aeroplanit është më e mirë për evakuim.

 

4. Pse ka tavëll në banjo

FAA e ndaloi pirjen e duhanit në aeroplan vite më parë, por pasagjerët me sy shqiponjë e dinë se tualetet e aeroplanit kanë ende tavëll në to. Siç raportoi Business Insider, arsyeja është se linjat ajrore dhe njerëzit që projektojnë aeroplanët mendojnë se pavarësisht nga politika e ndalimit të duhanit dhe një mori shenjash të ndalimit të duhanit të vendosura dukshëm në aeroplan, në një moment një duhanpirës do të vendosë të ndezë një cigare. në aeroplan. Shpresa është që nëse dikush shkel politikën e pirjes së duhanit, ata do ta bëjnë këtë në hapësirën relativisht të kufizuar të banjës dhe do ta hedhin bishtin e cigares në një vend të sigurt  në tavëll, jo në një kosh plehrash ku teorikisht mund të shkaktojë zjarr. Nëse pini duhan në banjë, prisni një gjobë masive.

 

5. Çfarë bën ajo vrimë e vogël në dritaren e aeroplanit

Është për të rregulluar presionin e kabinës. Shumica e dritareve të aeroplanëve përbëhen nga tre panele akrilike. Dritarja e jashtme funksionon siç do të prisni – duke mbajtur elementët jashtë dhe duke mbajtur presionin në kabinën. Në rastin e pamundur që diçka të ndodhë me panelin e jashtëm, paneli i dytë vepron si një opsion i sigurt për dështimin. Vrima e vogël në dritaren e brendshme është atje për të rregulluar presionin e ajrit në mënyrë që xhama e mesit të mbetet e paprekur dhe e pakompromis derisa të vihet në funksion.

 

6. Pse ushqimi i aeroplanit ka shije kaq të keqe

Ushqimi i aeroplanit ka një reputacion të keq, por vetë ushqimi nuk është plotësisht fajtor -faji i vërtetë është i aeroplanit. Një studim i Universitetit Cornell të vitit 2015, i raportuar nga Time, zbuloi se mjedisi brenda një aeroplani në të vërtetë ndryshon mënyrën se si shijet e ushqimit dhe pijeve  artikujt e ëmbla kishin më pak shije të ëmbël, ndërsa shijet e kripura u rritën. Ajri i thatë i ricikluar brenda kabinës së aeroplanit nuk ndihmon as pasi lagështia e ulët mund të zbehë më tej shijen dhe erën e shurdhër duke bërë që gjithçka në aeroplan të duket e butë. Herën tjetër që të fluturoni, anashkaloni vaktin dhe ndoshta provoni një gotë me lëng domate në vend.

 

Tani që dini më shumë rreth aeroplanëve, kontaktoni Max Travel dhe përfitoni nga ofertat më të mira.